Rally Adac Rallye Deutschland

Rally Adac Rallye Deutschland

Rally Adac Rallye Deutschland (Pàgina Oficial)

Rally Adac Rallye Deutschland

DATA INICI17.08.2017
DATA FINAL20.08.2017
ZONA HORÀRIAUTC 2
CATEGORIAWRC
WRC2
WRC3
JWRC
TRAM21 (311,22 KM)
DISTANCIA1.220,31 KM

PAGINA WEB https://www.adac-rallye-deutschland.de/

ITINERARI

  • La sorprenent combinació de carreteres d’asfalt presenta pistes de vinyes, camins militars de múltiples superfícies i carrils ràpids i suaus.
  • Saarbrücken, al sud del nou parc d’assistència de Bostalsee, acull la sortida la tarda de dijous, seguida immediatament per una súper especial al centre de la ciutat.
  • Divendres presenta dos especials repetides a les vinyes, estretes i plenes de corbes i forquilles amb vistes al riu Mosel. Estan emparedats per tres passades a la nova especial a Wadern-Weiskirchen.
  • En els temuts camins militars de Baumholder dissabte es correrà al Panzerplatte. Cinc trams contrasten amb les ràpides carreteres de la regió del Sarre.
  • L’últim dia és nou, barrejant carreteres prop de la frontera amb França i Luxemburg i les properes al Bostalsee.

REPTES

  • Considerat com el ral·li més difícil d’asfalt del final de temporada.
  • Treballar de manera eficient amb els ouvriers, que recorren els trams abans que els participants, per tenir informació detallada de l’estat de les carreteres i el clima.
  • Temps impredictible que converteix en clau l’elecció de pneumàtics.
  • Evitar els enormes blocs de pedra, coneguts com hinkelsteins, al Baumholder.
  • Baumholder és relliscós en sec i molt traïdor en mullat.

ESPECIFICACIONS DELS COTXES

  • Suspensions d’asfalt, ajustades molt baixes per a proporcionar una millor estabilitat i equilibri.
  • Diferents tipus de pistes en un mateix tram obliguen que la posada a punt sigui una barreja per anar bé en totes aquestes superfícies.
  • Els pneumàtics de compost dur estaran disponibles per a condicions de sec, mentre que l’opció de les rodes de compost tou s’utilitzaran per quan la pista estigui humida o mullada.

HISTÒRIA

  • Es va disputar per primera vegada el 1982, el ral·li era puntuable per al Campionat d’Europa.
  • Es va traslladar a Trier l’any 2000 i va entrar en el calendari del WRC a 2002.
  • Citroën guanyar tots els Ral·lis de l’Alemanya des que aquest va entrar al WRC fins 2014. Sébastien Loeb va vèncer en nou ocasions, i Sébastien Ogier i Dani Sordo es van fer amb una victòria cadascun fins que Thierry Neuville de Hyundai va encapçalar el podi de 2014.

VIDEO

FOTOS